Saturday 18 May 2013

Kenapa perlu terasa? :(

First sekali saya nak mintak maaf buat mana-mana pihak yang terasa :') Satu je yang perlu korang tahu, tweet aku tu bukan untuk korang. 
Awak, saya mengaku saya memang ada tweet pasal 'Talam 2 Muka' Yang menjadi persoalannya sekarang ialah kenapa awak perlu terasa sedangkan saya bukan tweet untuk awak? Tak terlintas pun tweet saya tu untuk awak, saya tweet untuk orang lain pasal hand-phone! Kenapa awak nak terasa? Kenapa awak? Perlu ke awak terasa? :'(
Saya okay kalau dorang taknak kawan saya, ke apa ke. Tapi satu je, jangan lah cakap dekat dorang pasal tweet tu.. Elok-elok kita baik, tiba je jadi macam nii. Hmm saya tahu waktu dekat surau tu, yang korang duduk berkumpul tengah surau sambil pandang-pandang saya tu sebab korang tengah cakap pasal saya kan? :') Saya faham la. Saya kenal korang :') Not really hmm
Awak semua jangan lah buat saya macam nii sebab saya kawan dengan Dayana :') Dayana tak bersalah pun dalam hal nii. Kenapa saya kawan dengan Dayana sebab dia sama nasib macam saya. Selalu kena tinggal dengan kawan sendiri :') Saya terasa gila dengan awak dengan Lina sebab pergi makmal tak tunggu saya. Then bila saya sampai makmal, awak macam buat bodoh je :') Selamat ada Alia, hmm thanks Alia :') 
Then, saya nak mintak maaf sebab saya tak jalan dengan korang dah. Awak tahu, saya penat :') Saya malas dah. Takpe kita kawan je macam biasa, tapi biarlah biasa-biasa je eh? Maaf.
Hmm, saya nak tanya. Kenapa awak perlu terasa dengan tweet saya sedangkan awak bukan 'Talam 2 Muka' macam tweet tu? Okay saya faham, siapa makan cili dialah terasa pedasnya :')
Anis, Izzah dengan Syakila je yang tahu siapa orang yang saya maksudkan :')
*Saya dah penat.. Dulu Aqilah menangis sebab Jannah.. Awak ingat saya tak menangis tengok Aqilah macam tu? :') Sekarang sebab nii. Mungkin awak tak tahu yang mata saya bengkak selama nii sebab banyak sangat menangis :') Sampai tak boleh bukak. Sampai adik-adik dorm tanya kenapa saya sedih, kenapa saya menyepikan diri..