Wednesday 25 December 2013

(Fart)3r :p





Cantik kan dia? :) Cantik, cantik sangat. Hidung mancung! Suka gila hidung dia, hehe. Idk why tiba malam nii ghase ghindunya kat dia :p Dalam dorm selalu sangat gado, well biasalah kan? Sedara, kawan, adik beradik boleh jadi orang yang sama. Musuh? Syakila, musuh yg nyata! Benci sangat kat dia. KUAT KENTOT! Haha maaf! Iye serius kuat gila kentot, rasa nak tendang dia biar jatuh katil pun hado. Sakit hati nyah~ (( aku suka kau kentot, sebab rare orang tak malu kentot depan orang lain, hehe tu buat rasa special sikit kau tu kat mata aku n_n ))

Caki, best sangat dapat kenal dengan kau ( dengan lebih rapat ) dalam setahun kita kat p23 nii n_n Best! Kau taat pada dorm. Kau tak suka tido dorm lain n_n Yay! Kalau balik asrama hari ahad je, mesti bawak makanan kan? Sedapnya mak kau masak. Serius. Tapi sampai sekarang aku terkilan tak dapat makan ketam mak kau :'> Aha ngade nye.. Tapi iye betul! Pastu bila makan siap, sume malas nak basuh bekas~ Aku faham, jangan risau :p Haha. Paling aku suka, time malam buta :'> Huhu kau arah budak static kan kipas! Ah pastu kita pun aman tido kan? Haha. Pastu malam malam mesti ada bed time story n_n Best kan? Macam macam share. Hehe. Maaf kalau ada malam aku tido je haha aku tak layan sebab dengar lagu ke haha ampun ya kak? Haha. Pastu pepagi bangun lambat.. Alasan dia, aku tgk korang tak bangun, aku pun tak bangun. Dan dan semua kasi alasan sama~ what ever haha. Yg penting best! Pastu makan burger same. Turun sama. Bestnya! Dorm tak cantik lalu, tapi even tak cantik, kita da cipta kenangan yg paling cantik kat dorm tu kan? Hehe ;) Gaduh takpayah cakap, kalau boleh tiap hari kan? Maaf la aku memang suka buat kau marah. Hehe kalau kau nak tau , lepas kau marah je aku gelak kat bebudak nii ;p Maaf! Haha tapi serius kau best sangat. Suka buat taknak layan kau. Pastu kau pun buat ah muka gedik, haha ( tapi kau kata tu muka manja :3 ) Lagi aku menyampah. Pastu kan kau tak tau malu, haha kau tibe masuk kelas orang dah la tak bagi salam semua terus pergi kat area meja tengah haha. Pastu masuk macam mak datin :p Pastu kita sokmo share makanan kat perantaraan kelas kan? Share roti la apalah n_n Kadang kadang kita sesame lapa kan (t,t) Sian sangat. Haha. Kita pemalas buat homework kan? Tapi! Kita buat jugak homework kalau BM ;p Haha cikgu bm kita dah ah Manja tak garang :p Pastu ngumpat.. Cop! Kita tak pena ngumpat cikgu kan? Ngumpat budak selalu kan? :3 Haha. Pastu kau pandai cover, ingat tak malam aku pakai short, kau suruh tutup dengan towel sebab ada 'suami isteri' haha :3 Tapi sayang, kantoi jugak. Haha. Kita nak basuh mangkuk salah..apada. Haha. Kalau pagi kita tension kan? Dengan Mama Ita, haha :p Pimmm pimmm pimmm memanjang, kita selalu nak potong wayar hon kan? Haha. Pastu paling taksuka kalau adil beradik kemba bertugas, haha nak kene bangun awallah, sharp pulak tu. Sabar jela. Tapi kita pandai nyorok kan? n_n Idk rasa tak puas setahun dengan kau. Harap tahun depan dengan kau!

Syakila, aku bangga dapat jadi kawan kau. Bangga sangat& I m so proud with your result! Its good! Bukan senang tau nak dapat result macamtu.. Rezeki n_n Cheer with your success! ^^, Nanti kita struggle untuk Spm pulak! Yay! Hehe. Selamat malam Syakila Husna Khadri, sayang kau sangat sangat. ( nak sayang kau ketat ketat boleh? Throwback zaman wempits :p ) Syakila, kita kawan sampai bebila eh? Nanti kalau tak, mesti aku rindu dengar kau membebel :'( Love you lots kakak!

No comments:

Post a Comment

Talkie :')